Dieta de 1500 calorii. Dieta cu aport caloric redus, bazata pe spanac, paine, mere, peste si lapte.

Face parte din categoria dietelor hipocalorice. Acestea se bazeaza pe limitarea caloriilor consumate. Sunt regimurile “traditionale” urmate pentru a scadea in greutate, fiind si cele mai sanatoase.
Este precursoarea tuturor dietelor, gandita pentru a arde rezervele de grasime si a regla aportul zilnic de calorii in functie de consumul de energie. Un adult are nevoie de 2.500 pana la 3.000 de calorii pe zi. Sub aceasta valoare, greutatea organismului scade.


1) Imprumut pe card (non-stop)

[Completati cererea]


2) Provident - Imprumut rapid in 24 ore

[Accesati online - AICI]


3) Oferta Telecredit - credit online

[Completeaza formular]



• Cele cinci elemente de baza: spanac, paine, mere, peste, lapte.
• Durata: De la o luna la patru luni.
• Kilograme pierdute: in prima luna – cinci. Apoi, kilogramele se pierd mai lent.
• (Contra) Indicatii: Recomandata oricarei persoane sanatoase.

Micul dejun: un pahar cu lapte degresat sau semidegresat, o felie de paine prajita, cu unt sau margarina sau un pahar cu lapte degresat, doua-trei linguri de cereale
Pranz: 250 de grame de zarzavaturi fierte (sau crude), sub forma de salata dreasa cu o lingura de ulei, carne – peste sau pui (pana la 100 de grame) – fiarta sau fripta, o felie de paine integrala
Gustarea de dupa-amiaza: un ceai fara zahar, o felie de branza proaspata sau un iaurt
Cina: omleta dintr-un ou, 150 g de sunca sau peste, salata verde Intre mese se poate consuma cate un fruct (un mar).

Este una dintre dietele care contin toate elementele nutritive necesare, precum si suficiente fibre vegetale pentru o digestie normala. Se poate prelungi pe mai multe luni, fara ca organismul sa sufere, dar, intotdeauna, numai sub control medical. Garanteaza mentinerea greutatii, chiar daca se continua cu alimentatie normala (dar echilibrata!).
Inconveniente
Incepand din cea de-a doua luna, pierderea in greutate se face mai lent, deoarece organismul isi adapteaza putin cate putin consumul energetic la caloriile primite in fiecare zi.