Dieta cu calorii negative este o dieta bazata pe reguli, impuse de-a lungul unor etape. Importanta este adaptarea acestor reguli dupa finalizarea dietei propriu-zis

Inainte de a citi cele de mai jos trebuie sa spun ca dieta cu calorii negative nu trebuie folosita ca un substitut pentru o reteta de slabire uzuala. Dieta cu calorii negative pare a fi un mod minunat de a va ajuta in acele zile in care nu va puteti abtine sa respectati dieta obisnuita.

Numele acestei diete va conduce intr-o directie gresita. Nici o mancare nu are zero calorii. Numele se refera la rezultatele in momentul in care digerati aceste alimente. Teoretic ideea acestei metode se bazeaza pe faptul ca in momentul in care mananci un mar de exemplu care contine aprox. 50 de calorii, se consuma pentru procesarea acestuia o anumita cantitate de energie pentru a extrage vitaminele si nutrientii din mar. Practic se consuma mai mult de 50 de calorii. Numarul de calorii consumate depinde de la persoana la persoana. Unii sustin ca poti arde cam 150% din caloriile continute de mar. Rezultatul este ca ardeti in plus 25 de calorii la fiecare mar pe care il digerati.


1) Imprumut pe card (non-stop)

[Completati cererea]


2) Provident - Imprumut rapid in 24 ore

[Accesati online - AICI]


3) Oferta Telecredit - credit online

[Completeaza formular]


In momentul in care digerati otice tip de mancare corpul produce enzime care separa enzimele continute de mancare. Cu dieta cu calorii negative se crede ca se produc mai multe enzime decat este necesar pentru a separa caloriile din mancare. Personal nu am testat rezultatele acestei diete.

Ati putea sa-mi spuneti daca aceasta dieta chiar functioneaza, oricum eu cred ca puteti folosi aceste alimente in momentul in care nu va puteti abtine sa mancati.

Lista cu alimente cu calorii negative:
Ananas, Andiva, Ardei iute, Broccoli, Capsuni, Castravete, Ceapa, Cicoare, Conopida
Fasole verde, Grapefruit , Gulie, Lamaie, Lubenita, Mango , Mar, Morcovi, Papadie
Papaya, Piersica, Portocala, Ridichi, Sfecla, Spanac, Spanac, Sparanghel, Tei
Telina, Usturoi, Varza verde , Zmeura
DIETA
Aceasta dieta este recomandata de catre departamentul de cardiologie pentru pacientii bolnavi de inima care trebuie sa piarda în greutate repede si sanatos.
Dieta este rapida, arde grasimile. Secretul este ca mâncând dupa dieta se ard mai multe calorii decât cele continute în mâncare. Dieta spala organismul de unele toxine si da senzatia de “ma simt mai bine”. Dieta se bazeaza pe consumul zilnic de supa arzatoare de calorii. Aceasta supa poate fi mâncata ori de câte ori simtim foame. Manânci atâta cât poti si oricând în timpul zilei, caci mâncând aceasta supa de fapt arzi calorii. Luati aminte! Cu cât mâncati mai mult din aceasta supa, cu atât pierdeti mai mult în greutate.
În timpul regimului, categoric NU!: bauturi alcoolice, pâine, zahar, prajeli, miere de albine.
RETETA DE SUPA

1. 6 cepe mari
2. o varza
3. o legatura de telina
4. doi morcovi
5. doi ardei grasi
6. 0,750 kg. rosii (se poate înlocui cu bulion)
7. condimente de orice fel
8. un cub de supa de vita Knor
Nota
Unde nu se mentioneaza bautura, se bea apa, suc de fructe neîndulcit, ceai, cafea, lapte degresat. Nu bauturi carbogazoase.
Progres
Dupa 7 zile – daca se respecta cu sfintenie regimul, se pierd 5-7 kg.
Ziua 1: supa, fructe (nu banane). Se recomanda pepene galben sau verde.
Ziua 2: supa, vegetale (fara grasimi), mai ales frunze: varza, salata, un cartof fiert cu putin ulei.
Ziua 3: combinatia celor doua zile, mai putin cartoful.
Ziua 4: supa, 3 banane, lapte cât poti, apa.
Ziua 5: supa cel putin o data, 300-500 gr. Carne de vita, pui sau curcan, fara piele, grasime, 3 rosii sau 6-8 pahare de bulion.
Ziua 6: supa, carne de vita (curcan) oricât, vegetale cu frunze verzi (fara cartofi).
Ziua 7: supa, orez, mazare, suc de fructe neîndulcit, legume.
Alimente care pot fi consumate fara restrictii:
Proteine
a) animale: orice carne slaba, oua tari, lapte degresat, iaurt, brânza de vaci, urda, telemea desarata;
b) vegetale: radacini crude, zarzavat si legume crude, fructe proaspete, în afara de nuci, alune, castane;
Glucide: numai cele din legume, fructe si salate.
Grasimi: uleiuri vegetale, margarina
Sare: 5 gr. pe zi