Cura de slabire pe baza de peste – “Ca pestele-n apa”

O dieta bogata in peste reuseste sa „arda” din grasimile nesanatoase de pe corp si sa aduca altele, care nu se vor depune dizgratios, ci vor hrani pielea, imbunatatindu-i elasticitatea si intarziind aparitia ridurilor.


1) Provident - Imprumut rapid cu dobanda la jumatate

[Accesati online - AICI]


2) Oferta online Viva Credit - si pentru cei cu istoric negativ

[Completeaza formular]



Pestele este un aliment care contine 18-20 % proteine ceea ce inseamna ca timp de o saptamana cat tine regimul nu veti avea un organism slab hranit si predispus la anemie. Acizii aminici din carnea de peste sunt cei care ajuta la regenerarea celulelor si cresc rezistenta la efort indelungat. In timpul dietei va trebui sa evitati painea alba, cartofii, fructele dulci si orezul. O suta de grame de peste aduc intre 80 si 140 de calorii, pestele gras avand, evident, mai multe calorii. De exemplu printre pestii grasi se numara heringul, somnul, sardelele, iar pestii cu putina grasime sunt morunul, stiuca, bibanul, lostrita, salaul. Oricum, pestele cel mai bogat in grasimi este mai slab decat carnea de vita. Pestele se va manca gatit cat mai simplu, in nici un caz prajit. Iata si cateva retete care nu vor adauga calorii inutile portiei zilnice de peste.
Salata de peste
Doua portii, 200 calorii/portie
Ingrediente: 250 g de peste fiert, un ou fiert tare, o rosie, 50 g de telina rasa, doi morcovi. Morcovii si telina se lasa in apa fiarta timp de 3 minute si se taie in felii subtiri impreuna cu rosia. Pestele este taiat in bucati mici. Amestecati ingredientele si adaugati zeama de lamaie dupa gust, o lingurita de mustar, un varf de cutit de sare si piper. Dupa ce a fost tinuta 10 minute la frigider, salata va fi numai buna de mancat.
Ton cu iaurt
Doua portii, 160 calorii/portie
Aveti nevoie de o conserva de ton, 150 g iaurt, o cutie de porumb dulce si un manunchi de marar. Iaurtul rece se amesteca cu tonul bine scurs de ulei pana se obtine o pasta. Se adauga mararul si boabele de porumb si apoi puteti sa ungeti patru felii de paine graham si sa va bucurati de gustul ei.
Cum sa tinem dieta
In cele sapte zile ale dietei puteti manca intre 500 si 700 de grame de peste pe zi. Trebuie sa aveti grija totusi ca zilnic sa aveti un aport de minim 1200 de calorii. Restul de calorii le puteti lua consumand legume, 100 g de iaurt si 40 g de paine graham. Legumele pot fi fierte sau crude. Ca sa puteti face un calcul corect al caloriilor iata cateva echivalente calorice (valabile pentru 100 g) ale legumelor care vor insoti masa zilnica cu peste: telina – 38 cal., ceapa – 32 cal., varza alba fiarta – 24 cal., rosii 20 cal.,morcovi 26 cal., fasole verde fiarta – 26 cal.
O zi de dieta cu peste ar putea sa arate in felul urmator:
Dimineata: 300 g de peste alb fiert cu 100 g fasole verde fiarta si 20 g paine graham.
Gustare:Ton cu iaurt.
La pranz: Salata de peste.
Seara: Peste fript cu legume.
Retineti!
Dieta bazata pe consumul crescut de peste este destul de usor de tinut, promite o scadere in greutate intre 3 si 4 kg pe saptamana si in plus regenereaza pielea, hranind-o cu acizi grasi esentiali.